Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2010-10-08, 21:06
arek napisał/a:
Zależy co jest w tym samochodzie do zrobienia ? Jeżeli jeżdżący, to szkoda by rozbierać za taką kasę, bo jeżeli przyjechał by na kołach, to zapewne doliczyć trzeba podatek i ktoś musi brać to na siebie i później złomować
Jak na części, to nie lepiej poszukać sporo tańszego rozbitka ?
Nie trzeba placic podatku. Pisze sie umowe kupna sprzedazy z panem Allachem Alibabą z Ukrainy i wio... Kto Ci potem udowodni ze:
1) taki pan nie istnieje
2) przy podpisaniu umowy podal swoje dane
Wiem z doswiadczenia. A samochod rozbiera sie na czesci i reszte wywozi na zlom. Dla urzedu ten samochod wyjechal do Ukrainy.
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-10-08, 21:06
Daroot, może i tak, ale nie każdy nagina prawo Są też osoby, które starają się żyć i postępować uczciwie
Safrane ph: II
Rocznik: 1996
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: nie pamiętam
Dołączył: 04 Lut 2010 Posty: 46 Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 2010-10-08, 21:07
Witam
Przecież to nie jest żadne naginanie prawa. Można bez problemu przywieść to auto do polski i nie rejestrować tylko od razu przeznaczyć na części. A niby skąd w Polsce mamy tyle części z rozbiórek.
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-10-08, 21:07
Jordan, zazwyczaj z rozbitków, anglików i innych samochodów bez prawa rejestracji. Oczywiście można przytaszczyć i to, ale nadal otwarta pozostaje sprawa, kto i za ile to zrobi, oraz co zrobi z tym, co zostanie ?
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2010-10-08, 21:08
To wszystko i tak sporo zachodu. Musielibyśmy się zrzucać, zwalić to komuś gdzieś kto by to auto rozbierał i przesyłał części. Poza tym nie potrzebujemy całego auta więc sporo by pewnie zostało i co z tym zrobić ? do lasu ???
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 371 Skąd: Legnica
Wysłany: 2010-10-08, 21:08
nie koniecznie do lasu, elementy wnętrza rozejdą sie szybko, silnik skrzynia mysle ze tez tak jak i szyby zderzaki, zostaje sama skorupa-z ktorej mozemy zrobic zyletki do naszych golarek. Tylko kto dysponuje wolnym miejscem na podworku proponuje sciepe klubową
Przepraszam ze mnie chwile nie bylo jestem obecnie w Germani i odpowiem na pare pytan ktore powstaly. Przywiezc moge te autko ja ale ono jesze chula rozmawialem jeszcze raz z facetem 1700euro imoge je brac do zrobienia jest rozrzad i uszczelka pod klawiatura oraz nie dziala tempomat jesli ktos chcialby nim dalej jezdzic.Jezeli na czesci to ja odpadam nie mam na to czasu i zaplecza.Chyba ze ktos z zainteresowanych. po za tym po dwoch telefonach z wlascicelem smiem powiedziec iz oplaca sie te autko przywiezc wyleczyc i wyjdzie to wszystko w naprawde rozsadnych pieniazkach. Pozostawiam sprawe do przemyslenia dla zainteresowanych.
przepraszam za bledy powstale na skutek Germanskiej klawiatury Pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach