Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-12-04, 21:11 Przewody od gadaczki
Mam pytanie jak w temacie. Dzisiaj zebrałem się do walczenia z moją nieszczęsną gadaczką, ku mojemu zdziwieniu okazało się, że przyciski do sterowania nią działają a to je podejrzewałem, myślałem że nie przewodzą prądu. Myliłem się. Teraz pytanie czy wie ktoś jak te przewody idą ? Ewentualnie czy zna ktoś rozmieszczenie kostek gdzie te przewody się łączą na odcinku przyciski ---> centralka od syntezy co bym nie musiał połowy wnętrza nie rozkręcać ? Centralka działa na pewno, bo co jakiś czas kiedy przełącznik jest wyłączony i go włączę to się szafka odezwie może z dwa razy i po rozmowie cisza na dłuższy czas.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 3.0 12V
Wersja wyposażenia: RT
Wiek: 69 Dołączył: 10 Wrz 2008 Posty: 134 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-12-05, 11:19
Goalkeper,
zaraz wysyłam dostępne mi zdjęcia okablowania safrany z 1993r z silnikiem V6. na PW. Myślę, że warto je umieścić na serwerze, bo może to ułatwić reszcie naszej Społeczności szukanie usterek. Temat "jak lecą kable" dość często się powtarza. Przy okazji mam pytanie, czy ktoś z Nas zna dość dobrze język niemiecki i mógłby poprawić moje nieudolne tłumaczenie (niemiecki nie jest dla mnie przyjaznym językiem) oznaczeń numerów elementów podanych na schematach. Mam dostępne opisy w języku niemieckim np. element 401 po niemiecku Elektroventil abgazengiftungssystem, co przy moim tłumaczeniu ze słownikiem brzmi dość humorystycznie Elektrozawór gazy wylotowe trucizna system
Myślę, że polskie opisy oznaczeń elementów też by się nam przydały.
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-12-05, 11:43
jurek201, bo żeby takie coś przetłumaczyć to raz, że trzeba znać język techniczny, który praktycznie w większości nie trzyma się kupy z językiem używanym na co dzień a w dodatku Niemcy co chwila łączą kilka wyrazów w kupę i nie idzie tego przetłumaczyć.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 3.0 12V
Wersja wyposażenia: RT
Wiek: 69 Dołączył: 10 Wrz 2008 Posty: 134 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-12-05, 13:51
No zgadzam się całkowicie, że trzeba znać język techniczny - może jednak ktoś go zna? Zalamany
Czy rysunki prowadzenia kabli doszły i czy się przydały?
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-12-05, 13:58
Doszły rysunki, właśnie się kopiren na serveren , ano przydały się ale i tak trzeba troszkę pomacać bo nie wszystko z tych rysunków wynika. Rozkręciłem deskę rozdzielczą, lewy próg przy kierowcy i kawałek fotela co by było można próg rozebrać i lipa z miodem, na przewodach nie ma żadnych kostek, jedynie na ich zakończeniach czyli przy przyciskach od gadaczki i przy centralce. Coś mi się wydaje, że wina będzie leżała po stronie przewodów wchodzących do wtyczek od centralki, no chyba że centralka padła nie daj Boże.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach